–屎丸–

不用喜欢我,也不用关注我。

在汤上看到的Superbat段子

在正义的化身面前可别乱讲话了hhhhhhh

忧郁の大橙纸:

莫名戳到我笑点了啊=-=
大超神烦233333
 脑补了大超顶着一张贱人脸咕哝“不可理喻”╭(╯^╰)╮啊哈哈哈哈哈... 老爷你就把他关在月球上吧눈_눈
 随手翻,略粗糙,抱歉_(:目」∠)_
https://darthpaulsartre.tumblr.com————————————————
Batman: You know Clark, there's one reason why I've felt relatively comfortable working with you, despite the fact that you could probably punch the moon into dust.


B:你知道嘛,Clark,有一个我能够适应跟你一起工作的原因,虽然你能轻易把月亮打碎...


Superman: Why would I even do that?


S:为毛我要那样做?


Batman: It's because you were rai-- 


B:因为你作为——


Superman: Why would ANYONE do that?


S:为毛会有人想那样做?


Batman: --sed human, even though you--


B:—人类被养大,即使你—


Superman: There is literally no possible benefit for anybody if the moon were to be punched into dust


S:把月亮打碎不会对任何人有任何益处。


Superman: What, does everyone think I'll just wake up one morning, "Hey, looks like today's a good day to eat breakfast, go for a walk, and oh, obliterate the moon"


S:怎么?难道所有人都觉得我会有天早上醒来,“嘿~今天是个好日子,吃完早饭遛个弯,欸?消灭那个月亮”


Superman: "Probably punch the moon into dust," unbelievable.


S:“轻易把月亮打碎”,不可理喻

评论
热度(49)

© –屎丸– | Powered by LOFTER